Píšem ti list ktorý ti nepošlem nikdy

 A však názov tohto blogu je venovaný tebe. Veci ktoré som skrýval pred všetkými hlavne pred sebou samým. Dlhé 3 roky a boj s pocitmi voči tebe sa stalo to, čo sa malo stať, vyhralo srdce nad mysľou a ja som tam kde som. Na dne. Tieto vety... slová... sú venované tebe, písane po nociach na papier do zošita. Teraz tu máš všetko pred svojimi očami ako naozaj je... 

...Pripútaj sa...

Pochopíš moje rozhodnutia keď bude koniec tomuto šialenstvu. Nechcem pútať pozornosť voči tebe. No zanechám tu viac ako mi bolo predurčené. Podmienka prežitia v danom sektore času je tak isto náročná, ako samotné znovuzrodenie a nastavenie mysle. 

Bolo nám povedané to čo sme pred sebou tajili no aj tak sme vedeli o pocitoch jeden druhého. Na očiste ktorej som bol mi bolo povedané, že čaká na mňa niekto druhý. Vtedy som si pomyslel na teba ako sme sa potajme schádzali, dlhé rozprávanie o zážitkoch a premýšľanie nad vesmírom takým akým je. Navzájom sme sa podporovali aby jeden druhý bol šťastný vo vzťahu ktorí bol odlišný. Viem som tu posledný krát, v minulom živote som nedostal to čo som chcel, jednoducho mi nebolo dopriane, preto som tu a stojím pred tebou. Bola si tam aj ty, hrala si obrovskú rolu... aj v dnešnom stále si viac. Cez karafiáty som si prešiel jedom v tele ktorý mám doteraz v sebe. Nie je vyliečený. Okamih ktorý musel prísť a ukázal mi oveľa viac, pootvorené 3 oko... Bál som sa ti toto povedať, že cítim niečo viac k tebe. Preto som zostal stáť na mieste a pozeral ako blbec. Ani nevieš aké motýle v bruchu mám, vždy keď sa zapozerám do teba, nájdem sa a vznášam sa. Vždy som sa tešil na správy od teba. Sníva sa mi stále o tebe, bude to tým že na teba myslím. 

Dosť toho všetkého... musíme sa porozprávať.

Zobúdzam sa v útrobách mysle.

Ak máme ísť ďalej musíme byť úprimný.

Pohla si sa skôr ako ja, som v hmle.

Krv okolo mojich pier, som vinný.

Hľadám s tebou spojenie, som toxik.

Bojíš sa lebo som ublížil, som prázdny.

Prestávam dýchať, z môjho tela ide oxid.

Poznáme sa niekoľko rokov no rozprávame sa spolu krátko. Na dne oceánu nájdeš porozumenie.

Zistil som že potrebuješ zostať tam kde si nato aby si bola šťastná. Nemôžem ísť za tebou...

Zostal som v šoku, Momentálne si prišla späť a ja sa celý chvejem. Mám strach a nervozitu. Viem že si tu na krátko...to čo o čom snívam ja neviem docieliť som zaseknutý, sú to veci čo práve žiješ a závidím ti ich. Sú to:

Neobjavené miesta. Kde miesta horizontu neboli pozorované, kde západ slnka inak hreje ako klasicky u nás v meste... Kde v noci svieti obloka, tam kde je ukrutná zima býva najhorúcejší domov.

Okej poviem to ako to cítim... Moje pocity horia voči tebe natoľko že spravím všetko preto aby si bola šťastná. Viem ako si sa cítila keď si zažívala podobný scenár, no karty sa obrátili. Chcem aby si zostala v UK kam patríš. Našla si tam domov ktorý obopína tvoju dušu. Vidím že si tam šťastná a spokojná medzi svojimi ktorý ťa prijali taká aká si, prosím, zostať tou poblaznenou ženou ktorá je jedinečná. ďakujem za stretnutie v inom paralelnom vesmíre. Buď tým kým máš byť. Ja som šťastný keď ťa vidím žiariť. Ďakujem za nekonečnú lásku počas rokov ktorú si mi dávala aj keď som ťa ťahal od seba. Máš neuveriteľnú silu ani si sama nevieš predstaviť čo dokážeš vytvoriť. Nepotrebuješ mapu, jedine čo potrebuješ je sloboda. Viem som toxický človek a je to so mnou ťažké. Som závislý na milovanej persone ktorou si. Vždy tu budem pevne stáť pri tebe, viem čo cítim je to obrovské. Prídeš na krátku chvíľu, no tvoje túlavé nohy ti nedajú pokoja. Porozumenie taktiež nájdeš u mňa... dúfam že aj u človeka ktorý ti bude stáť vedľa teba ako partner na celý život. Od prvej chvíle keď sme sa stretli som cítil iskru. Nikdy som to nezažil... a už ani nezažijem. Veľmi sa ospravedlňujem za moje toxické chovanie... Aspoň vieš ako sa veci majú... Cítil som sa cítim veľmi veľa. V objatí mám pocit že všetko tak ako má byť. Mal som pocit že nám patrí vesmír a cítil som obrovské prepojenie. Moja duša mala orgazmus. Nikdy a nikdy som nezažil to čo som zažíval pri tebe. 3 roky aby som cítil ? Je to už dlho. Ja len dúfam že sa ti všetko splní lebo si to zaslúžiš. Navždy mojom chátrajúcom srdci, špeciálne miesto pre soulmate. Jediná si na mňa nikdy nezabudla aj to počas narodenín alebo Vianoc. Ďakujem za všetko za sladkú tortu dlhé rozhovory a hrejivé objatia... Milujem ťa z celého srdca. Dávaj si na seba pozor....

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Na pokraji

Kapitola 2.

Zvuková stopa