11.11.

Uvoľnenie

Vtom duša viala slobodne pomedzi bunky. Uvoľnilo sa napätie pomedzi dvoma svetmi...

Pomotaj mi hlavu, máš to rozkazom. Namotaj si ma nech zabudnem na minulosť ale hlavne neprestavaj. Chcem byt v eufórii kde pot steká po tele a lesknú sa mi oči. Vyveď ma z tejto temnoty a ja ti dám svetlo purpurovej farby. Plávaj so mnou v útrobách mysle. Ležme pri sebe a nehovorme nič. Stískaj mi navreté žily a trhaj mi vlasy. Zabáram sa pod teba, synchronizovali sa nám srdcia, už cesta nie je späť. Nečakajme na nikoho na nič. Prerážajme spolu steny a vytvorme si hladinu. Hladinu kde sme zanechali svoju minulosť na dne a svoje pozostatky. Viem bola to chyba, možno si milovala pocity ktoré som ti dal ale nie mňa. Nepoznám odpoveď, neviem prečo sa to stalo, neviem čo sa ti nieslo hlavou. Jedine čo viem, je že zostal kráter po tebe. Viem že si sa začala topiť v alkohole, aby si tlmila náraz ktorý príde. Od vtedy mám blok dôverovať bytostiam v ľudskej podobe. Dôveru mám len v hudbe, kde sa strácam a zároveň sa v nej nájdem. Spomienky ma preklínajú v noci, nenávidím sny, stále ťa v nich stretávam. Dneska nechcem ísť domov tam umieram preto sa túlam na miestach kde nikto nie je. Mením sa na nepoznané, viem že to je jediná cesta k pokoju. Nekontaktuj ma, nehľadaj ma, neodpúšťam. Ak sme si dali všetko čo sme si mali dať tak ti ďakujem. Ak sa budeš pozerať na mesiac, bude tam vždy nadej. Tak ako ďalšie noci. Nájdi v sebe pokoj a porozumenie. Buď tým kým máš byť. Ja ťa nevytváram, ja ťa reprezentujem, city neochladnú pretože viem čo drží pri živote môj plameň. Hádzať vinu na nevinného je ľahké, ty robíš obraz svojimi činmi. Ak mám byť posledný dym cigarety, buď vzduch kde odídem do neznáma. Arytmia srdca bije tempom bolesti, je to tma čo nás poháňa alebo svetlo ktoré zhasína? Vždy keď uvidíme dve 11, vieme že to nevymažeme, navždy pred našimi očami. Život to tak asi zariadil. Týmto textom sa lúčim zo všetkým čo sme zanechali na tomto svete. Posledné slová ktoré som ti zanechal na rozlúčku.

We are Venom.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Na pokraji

Kapitola 2.

Zvuková stopa