Nočné úvahy

Volaj ma čierny peter medzi bielymi kartami . Som čierna ovca rodiny no žiarim viacej ako ktorý koľ vek iný . Porozbíjam hlavy tí čo šikanovali , pozdvihnem tých čo boli terčom tí čo boli odsudzovaný za vzhľad , strach na verejnosti . Stay strong ! Moja výpoveď bude enormná a voči vám . Je mi jedno či si zlý alebo dobrý ale keď si šikanoval niečo boli zle u vás doma . Čiže rozbijem tvoje ego a chápem že možno aj ty si prechádzaš peklom no buď sólo pre srdce a tandem pre oči tých čo si to zaslúžia . Pocestné šťastie a cieľové . Pocestné je také , keď si uvedomíš ako robíš niečo čo ťa napĺňa ale nezaujíma ťa cieľ . Šťastie na celý život ! Cieľové keď si ideš po jeden konkretný bod a robí ťa šťastná osoba/vec . Šťastie bodové kedy si neurčuješ hranice . Viem že je slabší od teba ! Aj ty si bol ! Nezabúdaj že som tu ja . Chodiaci oltár pre depresiu , bolesť , výčitky . Viem kde zabodnúť a ťahať jedným rezom .
2:16-10.10.2018
Výpoveď nočných poznámok z telefónu . Prajem príjemne čítanie :)


Ak máš prísť do môjho života tak prosím. Odovzdaj mi to čo nesieš zo sebou . Smiech , radosť, lásku , bolesť , hnev , nenávisť. Obohať ma tým čo mi nesieš pred oči . Ukáž mi prečo si prišiel za mnou . Povedz mi všetko čo máš na srdci lebo o hodinu môže byť neskoro . Zmením tvoje názory a ak nie aspoň si ma vypočuj to je to maximum. Chceš niečo odo mňa ? Alebo máš niečo pre mňa ? Vycítim čo si zač dávaj si pozor na slová. Chcem úprimnosť po každom jednom z vás čo mi prišiel do života . Nepovedz pravdu a skončili sme . Žiadne 3 krát a dosť . Raz a skončila dôvera. Preto dôverujem iba sebe .

5.10.2018-21:58



Precestujem cely svet aby som našiel , to čo hľadám . Každý kút , miesto , tieň , všetko . Aby moja duša podľahla pokoju . Je mi jedno čo sa mi postavy do cesty . Ale už bolo dosť stáť na strane tých čo iba nadavajú a závidia .

16.9.2018-2:44


2:10... Bratislava centrum ... byt pod Slavínom ... jedná izba... tandem z oči ... krv z pier ... tiché nádychy ... spektrá farieb ... sluchátka ...deep melody ... ulice stíchli ... tep sa spomalil ... emócie neviem ovládať keď som sám ... praskajú parkety ja sa zdvíham s podopretej hlavy v dlaniach kráčajúci v spodnom prádle na balkón . Nádych ... výdych ... to čo budem mocne chcieť nikdy nedostanem , silný priechod vyžaduje silnú cestu . Silné emócie vyžaduje silné , skúsene srdce .

15.8.2018-2:12


Prídem si ako nočná mora s elm street Dopálený , zjazvené telo vychádzam len keď zasvieti tma nad moje mesto . V hlave milión otázok kam kurva teraz ? Čo mám spraviť ? Na reťaziach sa stále húpem ? Prečo na ten kvet dupem ? A povedz mi prečo je temnota čo nás posúva Prečo tmy sa každý boji ? Prečo to tak je kurva ? Pocit vyhnanca jak keby som utopil svojich Doteraz si pamätám keď som odpojil prístroje od seba A začal žiť zas inak zas odznova zas a znova V kalendári mi chýbajú stránky môjho šťastia , čakám na payday kým sa mi vyplatí chudoba 24/7 len nevidím dead-line. Asi to nieje všetko čo som mal spraviť . A teraz mu prebehla myšlienka v hlave , keď človek prechádza peklom je to preto že je potrebné aby sa posunul alebo preto že je moc silný ? Prečo dobieha všetkých minulosť chýbajú nám veci čo sme mali , pocity čo sme rozdávali a hlavne osoby ktoré sme milovali ...

10.8.2018-2:19 A potom som zistil aké ťažké je sa naozaj zmeniť, aj peklo môže byť pohodlné keď si v ňom už raz usadil. Len som chcel to necitlivé vo mne aby odišlo. Nezáleží na tom ako veľmi zničený zostanem, vždy keď prídeš naspäť dole je tu peklo. Vtipné na tom je, že všetko čo som kedy chcel som už mal.. V každom dni sú záblesky neba!! V priateľoch ktorých mám, texty ktoré robím, v láske ktorú cítim,
Len som musel začať odznova.

Dni sú poslednou vôľou
Hon na čarodejnice pre koniec
som bezmocný...
Krehký, zlomený
sedím v kruhu a ostávam nevyslovený
my sme bezmocní...
Pretože my všetci kráčame sami po prázdnom schodisku
Tiché predsiene a bezmenné tváre
som bezmocný...
Každý chce ísť do neba,
ale nikto nechce zomrieť
Už sa viac nedokážem báť smrti
Umrel som tisíckrát
Načo skúmať vesmír
Keď nepoznáme seba?
V našich hlavách je prázdnota
Ktorú sa nikto neodvažuje obývať...
Hoď ma do plameňov
pozeraj ako HORÍM!
Zapáľ môj svet.
12.10.2018-0:51 Moje srdce je hieroglyf, hovorí v jazykoch
Desať tisíc hlasov zapĺňa mojej zlomené pľúca
Ale skrz tú bielu vlnu, stále počujem volanie
Tak sa zhlboka nadýchni, poďme zmiznúť
Nikto nebude počúvať tak prečo sme ešte stále tu
A v čiernej diere to všetko uvidíš
Pretože toto nestačí
A nebudem na nich čakať aby ma rozrezali
Tak mi daj všetko čo máš
Nikdy neprestanú kým nás neuvidí padnúť
Tak poďme utiecť
Tvoja ruka je hurikán, hýbe sa vo vlnách
Perfektná búrka ktorá ťa drží ostražitú
Ale skrz to ticho to ucítiš horieť
Tak vezmi moju ruku a poďme sa vytratiť
Vieš že tu nie je nič čo by mohlo zostať
A v tej temnote uvidíš slnko
Pretože toto nestačí
A nebudem na nich čakať aby ma rozrezali
Nikdy neprestanú kým nás neuvidia padnúť
Tak poďme utiecť pretože všetko je zlomené
A my sme oveľa viac než len ďalší tehly v hrobe
Tak mi daj tvoje všetko, daj mi tvoje všetko
A poďme preč pretože všetko je zlomené
Viem že sme viac než len ďalší tehly v hrobe
15.7.2018-3:50

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Na pokraji

Kapitola 2.

Zvuková stopa