Zosnulý

Tento text je venovaný všetkým tým čo si prešli peklom , obíma ich depresia a padli im milión sĺz . áno presne pre vás čo boli vytvorený z lásky , kryštalizuje bolesť , pečatia skutky a preklinajú spomienky . Boli ste vybraný a predurčený žiť . Nezahrával sa svet férovo ? Boli ste odkopnutý ? Odmietnutý ? Vyhnaný ? Nebojte sa poznam to . Rozmýšlali ste nad samovraždou ? Čítaš prave tento text ? Chcem ti pogratulovať že stále žijete . Prečo sa k vám prihováram ? Ste bojovníci. Nevzdali ste to a otočili ste sa smerom ktorým mate ísť . Ste iný , štvanci , umelci , zanechávate odkazy v ľuďoch ste ako ja . Mojí zvrhnutý anjeli . Tak isto ja som tu pre vás vy ste tu pre mňa je to zároveň aj moja cesta . Chcem vám ukázať včom ste výnimočný . Zavrite oči a pozerajte do svojho vnútra . Začiname :






Mysel zaneprazdnena no niesom zraneny Bolo to tazke pre mna bol som podpaleny Teraz sa zahojili vsetky jazvy na hrudi Verim ze vsetko je bozi plan prorokom To co sa stalo malo byt velkym pokrokom Aj tak sa stalo zmeneny posadnuty tokom Slov co padaju mi do oci pod stromom Kde som sedaval a nikto o tom nevedel Miesto kde som si daval snou reaplay Nechcem tvoju pritomnost nechcem nic Na rukách tetovania podobné čiary platne Ak chceš vedieť čo tam je polož gramofónovu ihlu na ne A pusti si záznam , odkaz čo sa v nich skrýva Zlomené srdce dnes čo už to tak býva Ano bola to oboch chyba Idem si preto čo mi pravom patrilo To čo mi v detstve chybalo A to po čom každý túži pod perinami Presne o tom čo mi prešlo po medzi perami 17 august končí tu trieskam dverami Zahadzujem vchod výčitkami Ja som sa spojil som iny citim to Silnejší ,pozliepaný pochop to to Nieje nadej je len prozba nieje kazeň Ako moja hrobka Bafomet odklonený srdce zapečatené Samael medzi nami nebezpečny nieje Tauron vo vzduchu , sny prežehnané Pery suché a vražda , nedokončené Záplav emocií sa stal iba prílivom Skla v očiach som pod vplyvom Mesiaca ktorý svieti na moju stranu Vlci okolo mňa len zavijajú Je to lúč tkania Je to lúč znovuzrodenia

Viem aké to je . Zažili sme to všetci no ukážte mi ako zažiarite . Temnota nás objala a my stalé svietime v nej. Sme ako nočná obloha bez mrakov . Ste viacej ako si myslíte , ste niekto . Nepozerajte sa prosím nato ako to vidia iný. Pretože:


Vyrástol som v tom údolí, kde boli tiene a smrť
Dostal sa odtiaľ nažive, ale s jazvami, ktoré nemôžem zabudnúť To dieťa vtedy v škole, zmĺknuté a plaché Sirota a brat a pre väčšinu očí neviditeľný Neviem, čo spôsobilo, že časť z neho zomrela, Vzal jedného chlapca do lesa, zavraždil ho kosou Očíslovaný na tvári, odtlačok nečistoty Myslíš, že to ticho môže dobrého človeka zmeniť?

Vytvorte myšlienku . Prečo ? Slová tvoria myšlienku , myšlienka tvorí tvoje myslenie , tvoje myslenie vytvára charakter a tvoj charakter tvorí tvoj život. 

S A M Æ L na strop naliaty svet hrobiek Nie desiatok sle niekolko stoviek V studni lezi papier maleho chlapca S odkazom co dnes je ako darca Napisal tam co si praje co by chcel dostat V hlave bloknuty no ide dopredu na dosah Niecoho co nieje schopny sam sebe opisat Vitaj v mojom svete ten list je odomna Ak chces mier choj do zatoky pokoja
To čo milujem nezničíš . Nedajú sa zničiť city ani potlačiť. Vytvorili sa z nejakého dôvodu ktorý nikto nepozná. Ani ja sám . Prebehla iskra ktorá zapalila plameň a bude horieť pre danú osobu. Nikdy nenahradí to čo sa raz zaplní niekym . Nikdy nepocítite niečo iné pri niekom , s ktorým ste si niečo prežili. Bolesť a stráta je náznak toho že cítime odchod milovanej osoby ale nemôžeme stým nič robiť . Odišla z nejakého dôvodu ale je to preto lebo sama videla na sebe že niečo nieje v poriadku. Musí sa naučiť harmonií spolužitia. Najprv musí seba milovať a prijať seba samého taký aky je. Ak príme svoje chyby a svoje nedostatky potom môže prijať toho druhého . Cítiť je ľudské , odpušťať , robiť chyby taktiež. Vernosť a úprimnosť je najdôležitejšie v našich životoch . Nikdy nás nesklamú tí na ktorých nam nezaleží , vždy nás sklamu tí ktorych milujeme nadovšetko. Milujeme ich preto lebo nás to robí šťastnými keď su aj oni. No niekedy je dobré schovať city hlavne vtedy keď daná osoba je už z niekym . Treba odbočiť a pozerať sa z dialky ako sa jej darí.

Ľudia sa tvária že sú plytký. No ja vidím v nich hĺbku , vidím toho Poseidona čo v nich žije a vládne im hlbinám .Ludia sa uzavreli a zostali stáť placho na uliciach so slzami v očiach. Nezaujíma ma koľko máš rokov. Zaujíma ma koľko krát si stál proti sebe koľko krát si plakal v tichu Koľko krát si sa tešil Koľko krát si skutočne ľúbil Koľko krát si spal pod hviezdami Koľko krát ti ublížili Koľko krát si ublížil Koľko krát si si povedal že stačilo Koľko krát ti niekto chyba a nepovedal si mu to. Nehanbi sa zato čo cítiš povedz to nahlas práve teraz.




Ponor sa dole. Otvor oči , sleduj čo sa deje okolo teba, užívaj si to, na nič nemysli ži prítomným okamihom ten pocit, všetko navôkol je ticho. Odíď , kam ťa oči povedú. Ver , že už nebudeš chcieť vynoriť. Ideš do neznáma.



Vydržte to prosím . Tak ako vy ste verili vo mňa ja verím vo vás. Ste tak blízko .



Caught in this head trip, the dark is depressin, lost in the essence caused by the tension
I tried to walk away but they blockin' the exits
Is this all just a lesson? Prolly not, I put this gun to my head, let me call the shots
I'm all alone, pissed drunk, drinkin' wobbly pops, am I lookin' for attention? Hardly stop


Ahoj. moje meno je gekyume. ako sa voláš ? koľko máš rokov ? prečo sledujete toto video? hmmm ok. prečo miluješ? prečo nenávidíš? aký je váš typ krvi? čas narodenia a miesto narodenia? ok! tu je vaše varovanie a duša je dopyt tým, že vníma toto video. ak sledujete, že ste vystavený segmentovanému kusu mojej tvorivej aury a želaní. Teraz ste v "mojom" svete alebo ... časti môjho vedomia, ako by ste povedali. tu je moja požiadavka. budete šíriť lásku po celom svete, chválu a radosť môjmu menu a zmeníte celý cyklus od energie, ktorú trápime. svet potrebuje zmenu, ľudia sa musia naučiť milovať a skôr kompromitovať, než zničiť. Požehnanie je pre tých, ktorí prichádzajú k tejto vizuálnej prezentácii s dobrou energiou a láskou, namiesto zlomyseľnosti. A tí s negatívnym zámerom, ďakujem vám, že vaša energia bola premenená v množstve času, ktorý ste vzali, aby ste dali energiu. Svet bude čoskoro milujúci, uvidíte. nerozumejú ti, nemáš strach? Váš najhorší nepriateľ je sám a vy sa zdajú byť bezbranné. aj keď nemôžeš predstierať, že si prešiel životom nepoškvrnený ... Sú to tvoje spomienky, ktoré vás držia osobe, ktorú si bol. Ak chcete dosiahnuť svetlo, ktoré sa vám môže stať ... musíte pochopiť silu svojej mysle. urobili ste dobre, keď ste sa sami podľahli. zdá sa, že váš démon tvoju snahu ctí. si spokojný ? XXXTentacion .

Splnené . Teraz viem že sa nestratíte . A ak áno , vráť sa k tomuto blogu . Ďakujem vám , posielám pozitívnu energiu v tej najväčšej temnote :)
A som stále tam kde slnko nesvieti slzy nie sú vidieť, neublížite mi pretože, srdce je rozbité, neznášam sa ale to nie je vidieť neustále strácam všetky svoje výčitky, a je to desať pre vlka a tri pre pastierov a je to jedna pre ovcu, ktorú viedol leopard, často vnímaný ako rukoväť zbrane,

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Na pokraji

Kapitola 2.

Zvuková stopa