2019



A vtom sa začala pôda zdvíhať . Cez ňu presakovali ruky ktoré sa naťahovali priamo nad oblohu . Stromy života  zároveň zabíjali tých ktorí boli v minulosti . Tí ktorí nám tak chýbajú a nevieme ich vrátiť späť . Sme pokrytý dažďom od krvi a v žilách nám koluje tauron . Esencia bludnosti spektra farieb pod viečkami , áno sú to kruhy .




Vietor pod kôrou zeme presiakol cez kvety na ktorých bola padnutá vášeň. Kvapky rosy zbiehajúce sa po vlhkom tele predstavuje vzrušenie . Vzrušuje ma v očiach bolesť ? Možno sa už pýtam nad ľudské myslenie . Logika nehrá v tomto rolu , je to len čistá chémia . 


A povedz mi prečo sa deje to čo sa deje ? Prečo sme v plameňoch , mesta sú pod vodou a jedine čo nás zaujíma materializmus ? To čo sa práve dnes deje si neviem opísať len ako ,,očista" . Nedokážem ovplyvniť ľudstvo ani jedného z vás . Maximálne čo môžem spraviť je to , že sa vylejem čo ma trápi v mojom živote . A VY čo môžete pre mňa spraviť že si ma vypočujete. Nič viac od vás nechcem. 


Návrat ku koreňom.


Je veľa veci čo moje pery a ruky nemôžu ešte povedať . Jedine čo každý uzná za vhodné je to , že toto je rok ... však viete . Myslím že k úplnému koncu roka sa vyjadrím na Silvestra na mojich sociálnych sieťach . Ak to niekoho zaujíma čo sa odohráva práve v mojom živote , neskôr sa dozvie. 


;


Pretože hovoria, že som zlé dieťa.


Všetko preto, že mi boli vyplatené tieto príbehy, ktoré som urobil.

Všetko, na čo myslím, je zlé .


Nemôžem si pomôcť, len sa snažia vziať moje bohatstvo.

Nebudeš ma chytať.


Urob to všetko sám .


Prichádza to vo vlnách, zatváram oči, zadržiavam dych a nechávam sa pochovať.
Nie som v poriadku a nie je to v pohode.

Neprehľadáš dno jazera a neprivedieš ma späť domov?

Kto ma teraz dá dohromady?


Ponoríš sa, keď som na dne?

Zachráň ma pred sebou samotným,
nenechaj ma utopiť.



2019 pre  mňa zatiaľ najhorší rok ktorý som v mojom živote zažíval . Ten nátlak , prudké bytie , žalostné šepkanie .



Môj blog nikdy nemal hlavu ani pätu . Je to generátor opisujúci do podfarbeného sveta emócie . Farby sú myslené prelomenie predstavivosti nato aby si cítil . Farby sú všade . Tým chcem povedať že všade je svetlo . Kde je svetlo je nádej . Neverím vo večný koniec . Verím že tvoja duša bude sa presúvať po zemi a daruje život niekomu kto ti bol v tej chvíli súdený . Nebudeš si pamätať kto si bol , jedine čo budeš vedieť , že existuješ . Ak si tu znova a nevieš o tom , musíš spraviť niečo , po čom tvoja duša prahne . 



Melódia


Frekvencie nízke a hlboké , vysoké a pomalé , miešané alebo jednotné , hlasné alebo tiché ... Spolužitie nás tiahne , atrament sa sám dopĺňa , strany sa plnia slovami , emóciami , zvukmi a animáciou . Už to nebolí ... už stojí pri mne , ale tie steny sú para-normálne stojíme tam spolu teraz . Cítim jej tep . Je to jedná miestnosť s nepravidelnými tvarmi . Sú priechodné . Mám stále strach . Stále strácam okolo seba ľudí . Je to mnou ? Neviem na toto odpovedať . Vtom ma chytila za ruku , viem že ten jej príbeh je večný . Toto je tandem pre nás , skočili sme ... no z nulovou gravitáciou sme v priestore . Každý jeden z nás ma pancier od krvi . Jedine viem že to čo nás drží celý čas po kope , už nás len tak nepustí. Je to Melódia .



Vidím každý deň, ktorý sa volá utopenie bez vody

Zelenina sa nakrája na záhrade

Pre vykoľajenie by ste ma našli sto ďalších dôvodov

Ale je to pre mňa bolestnejšie, byť najlepším v tejto oblasti

Závisť zabíja, pretože som tu sám

Nemôžem potešiť všetkých: aj keď som môj pán

Milujem, keď som tlejúci - nehľadám svoj chrám.
Nikdy nenechávaj pocity bokom
Vždy ver im
Veríš viacej mysli čo primá “fakty” z okolia , alebo svojim pocitom čo pochádzajú z tvojho vnútra ?
V každej činnosti je pocit ... a vždy bude
Beštiu beštiou nezničíš
Ale pokoru pokorou pokoriš

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Na pokraji

Kapitola 2.

Zvuková stopa